' چگونه رایگان عضویت خود را ارتقا دهیم؟ | پرنیان
آموزش — 09 نوامبر 2011

درباره کوپن‌ها و امتیازهای مربوط به سایت کنپارس

کسانی‌که در سایت لاگ-این می‌کنند و به قسمت myCanPars می‌روند تا با میزان امتیاز خود آشنا شوند با عبارت‌های دیگری هم برخورد می‌کنند که یکی از آنها مربوط به وارد کردن کوپن است. این کوپن‌ها چه هستند و چه فایده‌ای دارند؟
کوپن‌ها برای افزایش میزان دسترسی‌های افراد به مطالب سایت طراحی شده‌اند. این افزایش ممکن است زمانی باشد یا به گروه خاصی از مطالب مربوط باشد!

دسترسی زمانی یعنی چه؟ فرض کنیم که شما موکل کنپارس نیستید و درنتیجه عضویت معمولی سایت را دارید که از طریق لاگ-‌این کردن حداکثر می‌توانید مطالب تا ۶ ماه قبل را ببینید. مثلا اگر بخواهید مقاله‌ای درباره میزان پول همراه مهاجران یا دریافت گواهی‌نامه در استان انتاریو را مطالعه کنید چون تاریخ انتشار این مطالب به قبل از ۶ ماه گذشته بازمی‌گردد به این مقالات دسترسی نخواهید داشت اما اگر کوپنی که به شکلی دریافت می‌کنید دارای دسترسی کامل باشد شما می‌توانید تا زمانی‌که آن کوپن معتبر است مطالب مربوط به سال‌های قبل را هم مطالعه کنید. به این ترتیب هم دسترسی زمانی شما به مطالب سایت گسترش می‌یابد و هم با افزایش تعداد مقالات در دسترس امکان کسب امتیازات بیشتری از مطالعه مطالب برایتان فراهم می‌شود.

دسترسی به گروه خاصی از مطالب یعنی چه؟ این دسترسی‌ها که عموما از طریق یک کانال خاص (خبر، مقاله، جزوه…) انجام می‌شود به شما امکان می‌دهد که به مطالب آن کانال خاص بدون محدودیت یا با محدودیت‌های کمتر نسبت به حالت عادی، دسترسی داشته باشید مثلا بتوانید همه یا تعدادی از جزوات کتابخانه را ببینید یا بتوانید همه مقالات سایت را برای مدت مشخصی مطالعه کنید.

نوع خاصی از این نوع دسترسی‌ها بعد از برنامه‌های خاص کنپارس انجام می‌شود. مثلا سخنران نشست‌های تهران تصمیم دارد برخی مقالات و مطالب تکمیلی مرتبط به این نشست‌ها را تنها در اختیار شرکت‌کنندگان در نشست‌ها قرار دهد و این کار را از طریق کوپنی که برای آنها ارسال می‌شود انجام خواهد داد. آنها بعد از وارد کردن کوپن می‌توانند به مطلب دسترسی داشته باشند در حالی‌که دیگران به آن دسترسی ندارند.

کوپن‌ها در چه زمانی توزیع می‌شوند؟

این کوپن‌ها به اشکال مختلف معرفی و توزیع می‌شوند. مثلا ممکن است در قالب مجله یا خبرنامه پرنیان توزیع شوند یا در ایام خاص مثلا برگزاری نشست‌ها یا همایش‌های کنپارس یا در روزهای خاص مثلا آغاز سال نو اعلام یا ارسال ‌شوند و یا ممکن است جنبه تشویقی داشته باشند مثلا اگر سقف امتیاز برخی از کاربران، از عدد خاصی بالاتر رود به عنوان جایزه برایشان کوپن ارسال شود. به همین دلیل بهتر است که در زمان مشاهده مطالب، لاگ-این کنید تا ضمن کسب امتیاز، شانس خود را برای دریافت کوپن‌ها افزایش دهید.

معرفی اولین مورد معادل امتیازی یک سرویس کنپارس!

به همه دوستانی که عضو عادی سایت هستند اعلام می‌کنیم که با گردآوری ۱۵۰۰ امتیاز می‌توانند سطح عضویت خود را به عضویت ویژه (طلایی) ارتقا دهند که معنای آن برداشته شدن محدودیت دسترسی زمانی به مطالب سایت و کتابخانه برای مدت یکسال است. از آنجا که هر کاربر می‌تواند روزی حدود ۱۰ امتیاز کسب کند، با مراجعه مداوم و روزانه می‌شود در کمتر از ۶ ماه (اگر هیچ امتیازی نداشته باشید در حالی‌که همین الان بعضی از کاربران بیش از ۵۰۰ امتیاز دارند) عضویت ویژه سایت را به‌دست آورد. این میزان تا پایان ماه جون ۲۰۱۲ معتبر است و در آن زمان درباره تغییرات احتمالی آن تصمیم‌گیری خواهد شد. بدیهی است که در فاصله یکسالی که کاربر عضویت ویژه دارد می‌تواند به جمع‌آوری امتیاز ادامه دهد و در پایان سال با امتیازهای خود، عضویت ویژه را تمدید کند.

در مورد هزینه شرکت در نشست‌های بهمن‌ماه کنپارس و سفارش سالنامه ۱۳۹۱ کنپارس هم معادل‌های امتیازی مشخص شده است که در آینده به اطلاع شما می‌رسد.

www.parscanada.com/_1765

 

به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

اعظم حضرتی

(2) دیدگاه خوانندگان

  1. دریافت کتابهای پرنیان

    • برای دریافت پرنیان، لطفا فرم اشتراک را که لینک آن در بالای سایت هست را تکمیل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

مهاجرت به کانادا | مهاجرت به آمریکا | گرین کارت آمریکا | مهاجرت از طریق سرمایه گذاری | مهاجرت نیروی کار | اقامت کانادا | اقامت آمریکا | دانمارک | مهاجرت به دانمارک | تحصیل در کانادا | تحصیل در آمریکا | نرخ ارز | مهاجرت به کانادا | ماهنامه پرنیان